06. 06. 2022.
Републичка агенција за мирно решавање радних спорова израдила је Акциони план за увођење Управљања квалитетом путем модела заједничке процене CAF (енг. Common Assessment Framework ‒ CAF).
Акциони план дефинише активности које треба унапредити и кораке које треба предузети ради њиховог унапређења, а све са циљем да се подигне ниво квалитета пружених услуга што води ка повећању задовољства крајњих корисника.
Увођење управљања квалитетом се спроводи на основу „Споразума о имплементацији CAF модела управљања квалитетом“ који су 28. јануара 2022. године потписали Марија Обрадовић, министарка државне управе и локалне самоуправе и директор Агенције др Ивица Лазовић. На основу овог споразума, у процесу имплементације CAF модела управљања квалитетом, Агенцији ће стручну и техничку подршку пружити Тим за подршку МДУЛС и консултанти EУ пројекта „Подршка реформи јавне управе у оквиру Секторског реформског уговора за сектор реформе јавне управе“.
Основни циљ за увођење управљања квалитетом јесте тежња ка континуираном повећању ефикасности, ефективности и економичности радних процеса, сталног праћења, оцењивања и унапређења квалитета услуга, управљања и динамике рада Агенције. Републичка агенција за мирно решавање радних спорова се сврстава у пионире у Републици Србији међу институцијама које су се определиле за увођење CAF модела који се примењује у више од 50 држава укључујући све државе чланице ЕУ, као општи оквир за управљање квалитетом у државној управи.